Yüksek gerçeklik simülasyon uygulaması
Sanal gerçeklik uygulamaları
Fakülte sanal tur
Doç. Dr. Duygu HİÇDURMAZ

Öğretim Üyesi (Psikiyatri Hemşireliği)

E.posta: duyguh@hacettepe.edu.tr

Tel: 0312 305 15 80 / 118

 

 

2002 yılında Hacettepe Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu'ndan mezun olmuştur. 2002–2004 yılları arasında Ankara Özel Bayındır Hastanesi'nde beyin cerrahi ve nöroloji katında servis hemşiresi ve servis sorumlu yardımcısı hemşire olarak çalışmıştır. 2005 Ocak ayından bu yana Hacettepe Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi'nde çalışmaktadır. 2005 yılında Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü Psikiyatri Hemşireliği Programı'ndan bilim uzmanlığı, 2010 yılında ise doktora derecesi almıştır. 2013 yılından beri Hacettepe Üniversitesi Hemşirelik Fakültesi Psikiyatri Hemşireliği Anabilim Dalında doktor öğretim üyesi olarak çalışmakta olan Hiçdurmaz, 2018 yılında psikiyatri hemşireliği alanında doçent ünvanını almıştır. Psikonkoloji, kronik hastalıklarda psikososyal bakım, bilişsel-davranışçı psikoterapiler, hemşirelerin ve hemşirelik öğrencilerinin ruhsal sağlığı, kaliteli bakımı etkileyen ruhsal faktörler ile ilgilenmektedir.

Akademik özgeçmiş için tıklayınız.

Bazı Yayınları:

  • Güner, P., Hiçdurmaz, D., Kocaman Yıldırım, N., İnci, F. (2018). Psychosocial care from the perspective of nurses working in oncology: A qualitative study. European Journal of Oncology Nursing, 34, 68-75.
  • Hiçdurmaz, D., İnci, F., Karahan, S. (2017). Predictors of mental health symptoms, automatic thoughts, and self-esteem among university students. Psychological Reports, 120(4), 650-669.
  • Üzar-Özçetin, Y.S., Hiçdurmaz, D. (2017). Effects of structured group counseling on anger management skills of nursing students. Journal of Nursing Education, 56(3), 174-181.
  • Salzmann-Erikson, M., Hiçdurmaz, D. (2017). Use of social media among individuals who suffer from post-traumatic stres: A qualitative analysis of narratives. Qualitative Health Research, 27(2), 285-294.
  • Hiçdurmaz, D., Öz F. (2016). Interpersonal sensitivity, coping ways and automatic thoughts of nursing students before and after a cognitive-behavioral group counseling  program. Nurse Education Today, 36, 152-158.
  • Kahraman, N., Hiçdurmaz, D. (2016). Identifying emotional intelligence skills of Turkish clinical nurses according to sociodemographic and professional variables. Journal of Clinical Nursing, 25, 7-8, 1006-1015.
  • Üzar Özçetin, Y.S., Hiçdurmaz, D. (2015). Approaches of intensive care nurses towards sensory requirements of patients. Journal of Clinical Nursing, 24(21-22), 3186–3196.